
KLACHTEN
Neem contact op met info@shapeit.nl. Als je een klacht over jouw aankoop wilt indienen. We doen ons best om je snel en goed van dienst te zijn. Neem zo snel mogelijk contact met ons op nadat je een defect, beschadiging of verkeerde uitlijning van een product ontdekt hebt. Hieronder een aantal benodigdheden voor de inzending van jouw klacht:
- Maak een afbeelding van de klacht.
- De aankoopdatum.
- Jouw ordernummer.
- Naam van diegene die de bestelling geplaatst heeft.
Nadat we de ingezonden afbeeldingen hebben beoordeeld krijgt je naar enkele dagen een retourlabel van ons om jouw artikel op te sturen. Hier kunnen we het verder controleren.
Zodra we jouw artikel hebben ontvangen, wordt het beoordeeld door onze experts die snel de schade en de fabricagefouten kunnen inzien. We schrijven het af als het klacht terecht is en het niet alleen een kwestie is van algemene slijtage en gebruikssporen, we repareren schade of defecten. Indien we dit niet kunnen bieden, zullen we jou een nieuw artikel aanbieden.
Als we geen bevredigende oplossing kunnen vinden, kun je, als je aan de voorwaarden hiervoor is voldaan, een klacht indienen bij de geschillencommissie.